Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

8 Haziran 2010 Salı

Bir Prada'm olsun bana bir şey olmaz

Sadece pradayla sınırlandırmak yanlış aslında bu cümleyi. Biraz daha genişletilebilir.
For example:

Bir Gucci'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Louis Vuitton'um olsun bana bir şey olmaz.
Bir Burberry'im olsun bana bir şey olmaz.
Bir Gianfranco Ferre'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Alex Guardiani'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Versace'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Emporio Armani'm olsun bana bir şey olmaz.

Yok yok, guardiani olmadı sanki onu silelim biz.

Bir Gucci'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Louis Vuitton'um olsun bana bir şey olmaz.
Bir Burberry'im olsun bana bir şey olmaz.
Bir Gianfranco Ferre'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Alex Guardiani'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Versace'm olsun bana bir şey olmaz.
Bir Emporio Armani'm olsun bana bir şey olmaz.

Velhasıl, dün de botla ilgili bir yazı yazmıştım. Bugün de arkadaşım Hande ile moda üzerine biraz konuştuk, ayakkabıya sardım bugünlük.

Çok önemli ha ayakkabı. Aman öyle ayağa giyiyoruz kim bakıyor demeyin. Bayanlar için bilemeyeceğim de, erkek olarak gayet kötü giyinmiş olabilirsiniz, hatta giyinmemiş bile olabilirsiniz (fesat olanlar şimdi hemen, ne çıplak da mı sokağa çıkıyor diye geçiriyorlar içlerinden). Ev halinden bahsediyorum, ev halinle çıkmış olabilirsin özel olarak giyinmemiş oluyorsun sonuç itibarı ile, artık sen evde de anadan üryan geziyorsan yorumum yok. Allah'a havale ol bir zahmet. 


Nereden nereye geldi konu. Demek istediğim şu, yukarıdaki kriterleri yerine getirdiğiniz bir durum betimleyin. Size göre kötü olan kıyafetiniz, ya da olmayan kıyafetinizin altına son model klas bir ayakkabı görüntünüzü tamamen değiştirebilir. O değil, yaydığınız enerji bile değişecektir. 

Hadi bir model çizelim.




Böyle bir kıyafetin olsun. Tamam Armani şort biraz hayvanlık oldu da, pazardan aldığını tahayyül et. Çahma Armani, normalde evde yatarken giydiğin bir şey olduğunu düşün.

Şimdi nasılsa ben bakkala gidiyorum. 2 dakikada kim görecek diye kapının önündeki ilk bulduğun anne terliğini giyersen...
...bütün mahalleli de dalga geçer.

O değil de bakkalı salla, bim'e, özhan'a falan git bu kılıkla ki ben giderim kendimle barışığım, içeri girdin. Rafta bir şeyler bakıyorsun. 

Arkadan bir ses geliyor, tanıdık bir ses. Fazla tanıdık bir ses. Eskiden sanki seni seviyorum diyen bir ses. Evet eski sevgilin (ahanda işte bu mükemmel oldu). 

O an kendi kılığına mı yanarsın, yoksa yanındaki ,normal halinle eline su dökemeyecek olan ama ayağındaki anne terliklerinden dolayı seni kendisine rakip bile görmeyip küçümseyen yeni sevgilisinin bakışına mı, yoksa yanına aslında para almayı unuttuğuna mı ?

Dost başa, düşman ayağa hesabından dolayı, şayet konuşuyorsanız eski sevgilinizle daha da acınacak hale gelmenize sebep olacaktır.

- merhaba
+ merhaba (keh keh)
- nasılsın?
+ iyiyim teşekkür ederim. sen? (içten içe yarılmamak için kendini tutmaktadır, malum terlikler yakıyor)
- iyi işte alışverişe geldim ben de, para almayı unutmuşum yanıma (h.sktr niye söyledim ki bunu, ya ne yani para mı istiyorsun derse, ya da...hadi yine sıçtın tebrikler.)
+ hadi ya insanlık hali olabilir tabi. (beraberken de salaktın, ayrıldık hala salaksın)
- neyse görüşürüz.
+ görüşürüz.

Bunun ayarında bir diyalog olacaktır. Oysa ayağınıza böyle bir şey olsa:


Diyalog muhtemelen böyle olurdu.

+ naber? (kendinden emin)
- sağ ol, sen? (oha, ayrıldıktan sonra çoşmuş, şarap gibi çocuk lan)
+ iyi işte canım sıkıldı öyle bir şeyler alayım dedim. (hala çok rahat)
- (gözlerini kaçırır üstüne bakmaya çalışır) iyi yapmışsın, bizde geldik bir şeyler alcaktık. (prada'lar da kaçmadı gözümden, nolmuş zengin mi olmuş bunlar, sünepenin tekiydi beraberken)
+ (cep telefonu çalar) canım tutmayayım daha fazla görüşürüz.
- görüşürüz. (dumur olmuştur)
+ (uzaklaşarak) aa ah aylin naber yaa, canım çok yoğunum ya kusura bakma haftaya bir bakayım boşluk yaratabilirsem...
- (hönk? yuh! mavi ekran ?!)

O sırada tabi bir de mental bir konuşma söz konusu oraya hiç girmiyorum. Gözlerle bir beyin fırtınası olur 2 dakikada:

+ bu lavuk kim yeni sapın mı
- düzgün konuş
+ tam selpakçı ya, bula bula bunu mu buldun
- çok değer veriyor bir kere bana
+ belli zaten, neyse görüyorsun taş gibiyim senden sonra senden öncekinden çok daha iyiyim
- görüyorum
+ (telefon çalar) hadi siz kumdan kale yapın ben gidiyorum, malım milyonlarca kız var bana hasta tabi hepsine karşılık vermek zor oluyor, neyse Allah'tan sıfır kilometre yeni arabam da var da yetişebiliyorum. [cep telefonunu çıkarırken arabanın anahtarı da gelmiştir ele] [bkz: bmw araç anahtarı]

Velhasıl siz siz olun, ayakkabınıza özen gösterin. Bu gidin 500 €'dan ucuz olan ayakkabıları almayın yazısı değildir.
Temiz olsun, size yakışsın.

Not: Bugün de bot giydim, bizim cadde dere olmuştu. Otobüs yerine hovercraftlar servis yapıyordu, aslında bizim garajdaki zodiac'ı çıkaracaktım bende ama çok üşendim.

Not2: Tişörte bir daha baktım. Bok gibi bir şeymiş lan. Giymem sanırım, onu da değiştirmeye üşendim. İdare ediverin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayın Seyirciler !