Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

6 Haziran 2010 Pazar

First Follower

1 Haziran 2010 da yazmaya başladım bu blog'u. Tabi ilk heyecan hemen en yakın arkadaşlarıma, kuzenlerime falan söyledim. Link verdiğimde hep benzer cevaplar aldım.

"Haftasonu söz inceleyeceğim, yarın inceleyeceğim, bla bla vıdı vıdı..."

Hiç böyle dikkate alıp da açıp okuyan olmadı, aslında onu tam bilmiyorum belki okumuşlardır. Benim birincil ricam izleyicim olur musun yönündeydi. Hani hem böylelikle bir etiketlenme durumu olacaktı takibindeki günlerde internete girdiğinde hatırlayacak ve belki de tekrar ziyaret edecekti blog'u, haliyle blog'u da kendi kendime yazdığım değil de insanlar tarafından okunduğu izlenimini vermiş olacaktım.

E tabi ilk tatlı heyecan ve telaşlar bunlar...Herkes takip edilsin ister, şayet sanal günlük tutmuyorsa ki benimki sanal günlük değil.

İşte o gün beni dikkate alıp, beni geçiştirmeyen, samimiyetine inandığım bir kişi çıktı.

-Beril-

Beni önemseyip o sırada internetten ayrılmana sadece 1-2 dakika olmasına rağmen geçiştirmeyip, önemli olduğumu hissettirdiğin için teşekkür ederim...

Leydizencentılımına, karşınızda ilk izleyicim Beril Baklacıoğlu.



5 yorum:

  1. Oyle mutlu oldum kıı anlatamam :) daha once yazdıgım yorum sılınmış .
    cok duygulandım barıscım yaa

    YanıtlaSil
  2. :D kıskandım. Bende 2. yim bana yokmu bi yazı.:P

    YanıtlaSil
  3. @beril olsun olsun hak ettin sen bu yazıyız =)

    @sedat sende hak ediyorsun da, dur şimdi sana daha farklı sürprizlerim olabilir :D

    YanıtlaSil
  4. heycan yaptım:D merakla bekliorm..

    YanıtlaSil

Sayın Seyirciler !