Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

7 Haziran 2010 Pazartesi

Haziranda Timberland Giymek

Ne var bunda şimdi diyebilirsin. Halbuki mesele timberland saat, tişört, şort, pantolon tarzı bir şey giymek değil yeğen, mesele haziranda timberland bot giymek.

Sabah sınava çıkıverdim. Neyse hava gayet güzel, bir anda ne olduysa yolda hava çoştu. Velhasıl okulda sınıfıma gidene kadar affedersin su sıçanına döndüm. Üstüne 40 dakika ıslak ayakkabı, ıslak çorap, ıslak paçalar, ıslak pantolon, ıslak kafa, ıslak saç, ıslak tişört, ıslak hırka. Evet donum kuruydu hakkını yememeliyim.

Çarçabuk eve gitmeme rağmen, anladım ki haziran da olsa öle sıfır taban ayakkabıyla falan çıkmayacaksın arkadaşım. Evet belki komik olabilir ama bot giydim, eve giderken bir adamın ayağında gördüm. Yardımıma yetişti sağ olsun, toplum baskısına maruz kalırsam parmakla gösterebileceğim o amcayı görmüştüm.




Neyse uzun lafın kısası anladım ki, mesele timberland saat, tişört, şort, pantolon tarzı bir şey giymek değil yeğen, mesele haziranda timberland bot giymek de değil aslında, asıl meseleye gelirsek asıl mesele haziranda hava ne kadar kötü olursa olsun insan bot giyerken çekiniyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayın Seyirciler !