Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

15 Haziran 2010 Salı

Ünlü birinin akrabası olmak kız tavlamak için büyük bir avantaj mı ?

Evet, ünlü olan birinin akrabası olan bir arkadaşımla istişare ettik de biraz. Kimliğini ifşa etmek ne kadar sağlıklı olabilir emin değilim o yüzden bu yazıda ondan bahsetmek için bir lakap kullanacağım.

Kod Adı: Artist



Muhtemelen yazının sonunda hemen " artiz mi? ne artizi ? artiz ne arar la bazarda? " tarzında yorum gelecek ama yapacak bir şey yok.

Velhasıl kendisiyle konuşma halindeyken, nasıl olduğunu da pek bilemiyorum bir anda konu başlıkta bahsettiğim durumun tartışmasına döndü. Artist bu konuda çok avantajlı olduğunu ve adeta isimden başka bir şey söylemesine gerek kalmadığını savunmakta, oysa ben işin bu kadar olmadığı kanısındayım.

Uzunca bir tartışma sürecinden sonra, ne ben onu ikna edebildim, ne de o deneyimlerinden, yaşadıkları ve anlattığı olaylarla beni ikna edebildi. Tabi işin ucu iddiaya dayandı.








İddia da şöyle, yakın gelecekte bir araya gelindiğinde ilgili bölgedeki bir gece mekanına gidilecek ve artist gözümün önünde kızı tavlayacak.








Gerçi sonrada birbirimizle çok zıtlaşınca bu iddia böyle kalmadı.


İddia da bu hale geldi, yakın gelecekte bir araya gelindiğinde ilgili bölgedeki bir gece mekanına gidilecek ve artist kızı tavlayıp, gerekli konutta ağırlamakla beraber gereken sanat-ı icra edecek.

Sanat-ı icrayı açıklamama lüzum olduğunu sanmıyorum. Tabi bizim artist uyanık, "ne malum senin kıza olmuş gibi davranırsa ödüle ortak olabileceğini söylemeyeceğin" dedim. Bir duraksadı haliyle, ancak ona da çözüm getirdi. Kendisi, ama canlı ama görsel bir şekilde bana kanıt sunacağının teminatını verdi. Artık nasıl yapacaksa.

Ben hala ünlü birinin akrabası olmanın bu konuda bir avantaj sağlayacağına inanmıyorum. Ne fark eder ki...

Bu konuda insanların ne düşündüğünü merak etmekteyim aslında.

Murat Boz'un kuzeni olmam bir şey değiştirir mi? Değiştiriyorsa, ne değiştiriyor? Amaç kuzenime yakın olmak mı, yoksa onun statüsüne yakın olan benle, beraberliğin perçinlenmesi mi?

Bu konuda kızların yorumu oldukça belirleyici olacak sanırım.

1 yorum:

  1. bana kenan imirzalıoğlu benim dayım olur dien bi varlık tanıorum.biraz kasınca çok yakın arkadaşımın dayısı yani olayına geçti ama neyse. Sonuçta kenanın yeğeni olsaydı da maldı.Ünlü birinin akrabası değil de mirasçısı olmalı ki bi işe yarasın diorum brocum.

    YanıtlaSil

Sayın Seyirciler !