Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

4 Haziran 2010 Cuma

Yurdumun Güzel Spor Basını

Fotomaç, fotospor, fotogol ve ey niceleri...

Ulan 40 yıllık yalancı tanıyorum böyle yalan görmedim. Zlatan İbrahimoviç'in Fenerbahçe transferi diye manşet atmış fotomaç gazetesi. Duy da inanma, hayır Fenerbahçeyi ezmek adına söylemiyorum da, arkadaşım türkiyede kulüplerin canı cini ne..? Yok sallıyorsunuz bari destekli atın kardeşim. İbrhimoviç ne lan...yok Pele.
Ananın dedenle evlenmesi gibi bir şey bu olayın gerçekleşme ihtimali.

Koskoca Barcelona gitti Etoo'yu verdi, üstüne de al ben yemedim İnter sen ye dedi 40 milyon euro verdi. 40 milyon, yani 80 trilyon civarı.

Fenerbahçe ise Türkiye Kupası finalinde mağlup olmuş, ligde 2 dakika şampiyon olsa dahi buradan herhangi bir gelir elde edemeyecek bir kulüp. Uzun lafın kısası kötü bir sezon geçiren bir takım. Böyle bir durumda, avrupayı sallamış bir forvet için transfer haberleri yapılıyor. Affedersin götümle güldüm.

Ha tabi Aziz Baba'nın paraları bitmez de, ulan illa bir sonu vardı yani...İbrahimoviçmiş =))

Tepkim basına, Fenerbahçeli arkadaşlar alınmasın.

http://www.fotomac.com.tr/fenerbahce/2010/06/04/yakisir_be

1 yorum:

  1. ulan fener ibrahimoviç i getircek diyelim. adam hiç mi araştırmıcak nasıl bir klubtür taraftarı nasıldır falan diye. bi bakıcak ki kendilerini şampıyon sanan taraflar var. yüzünde bi gülümseme ve ikileme düşecek şampiyonluk sevincimi yoksa 2.liğe sevinen taraflarlarmı diye.

    eyy fotomaç insan bu haberi yaparken bi düşünür... her sene türkiyeye bi sürü yıldız oyuncu getiriyosunuz tamam anladık ya tutarsa diye yapıyosunuz ama bu kadarınada çüşş derler..

    YanıtlaSil

Sayın Seyirciler !