Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

15 Temmuz 2010 Perşembe

Bankadaki Personelin Asılması

Bir çoğumuz meşgul olduğumuz sektör olsun, öğrenci bile olsanız, para ile ilgili birçok işlemi bankada halletmek zorunda kalabiliyoruz. Vaziyet böyle olunca, özellikle de çalışıyorsanız, daha doğrusu işiniz gereği bankalarla çalışıyorsanız...

İş saatinizin bir bölümünü bankada geçirmek durumunda kalabilirsiniz. Hal böyle olunca, insan gittiğinde, samimi, güleryüzlü, yardımcı, pozitif insanlarla muhatap olup işler ne kadar acıklı ve yorucu da olsa bir nebze hafifleştirilmesini umuyor.

Öğrenciler ağırlıklı olarak atm'lerle kankadır. Okul içerisinde ve dışarısında yeterince sosyalleştikleri için ayrıca banka personeli ile iletişim kurup sosyalleşmekten pek hoşlanmazlar...


Bayağı önemli bir gün vardı, ben kullanmadığım için bilmiyorum da, bir arkadaşım geleneksel kredi çekme günü diyordu, ya da öyle bir zıkkım işte.

Sinir bozucu durumlar olabiliyor atm'lerde de. Günlük para çekme limiti 1000 TL mesela. Para benim, hesap benim, keyif benim, bankaya ne oluyor ki?

He bu arada, böyle bir haber okumuştum gazetede ne kadar doğru bilmiyorum da, diyelim ki atm'nin başında biri sizi tehdit ediyor ve paranızı çekmenizi istiyor.  Kartı taktığınızda şifre istenen bölümde şifrenizi tersten girdiğinizde anında en kısa polis merkezine bir uyarı sinyali gönderiliyorumuş.

örnek: şifre = 1234 >>>>>> tehdit anı şifre = 4321

Evet bu aydınlatıcı bilgiden sonra, asıl değinmek istediğim konuya gelelim.

Her ay, 3 kez bankaya gidip kredi taksidi yatırıyorum. 2 tanesi aynı bankadan. Şimdi güzergahım gereği de her ay aynı şubeyi tercih ediyorum. Genelde de aynı saatlerde yapıyorum işlemimi.

10.30-11.00 arasıdır benim işlem saatim. Velhasıl kullandığım banka bir alışveriş merkezinin içerisinde, geçen yine kredi yatırmak üzere bankaya gittim. Malum yine aynı banka, aynı saat, aynı kız, yani aynı çalışan...

Bir de onlar böyle bakımlı falan olmak zorunda herhalde, sürekli bir şık kıyafetler, hafif makyaj, kokular falan.

Sıra bana geldi. Yapılmasını istediğim işlemi belirttikten sonra kısa bir sessizlik oldu. Kız çarçabuk işlemimi halletme çabasında bende bekliyorum. "Tamamdır." dedi. Teşekkür edip ıvır zıvırmı toplarken, kız imzamı istedi. Bir de cep numaranızı alabilir miyim dedi.

Şaşırdım tabi. Genelde erkeklerden hamle beklenirken. Telefonu anladık da imza neyin nesi? Ünlü biri sanıyor diye düşündüm kendi kendime. Yani daha önce başıma gelmişti de bu kadar alelade asılanı ilk kez görmüştüm.

Hep aynı şubeyi tercih ediyorum, tabi hep de o kız denk geliyor nasıl bir şanssa artık, tanışıklık var sayılır aslında. O rahatlık oradan gelse gerek.

Biraz dağınık bir kız ama galiba. Her gittiğimde istiyor numaramı, kaybediyor olmalı =)

2 yorum:

Sayın Seyirciler !