Bu gadget'ta bir hata oluştu

Bu Blogda Ara

1 Temmuz 2010 Perşembe

Ben bu yazıyı öylesine yazdım

Bu akşam bir yazı yazmak istedi canım. Bir türlü karar veremedim. İlham gelmiyor kaç gündür, ne yazsam bilemedim. Konu yok ortada aslında. Bir şeye sarsam saydıracağım da...

1 saat önce facebook'ta arkadaş sayım x iken, yarım saat önce x+7 olmuştu, şu anda ise x-2. Evet x'i bulalım.

O değil facebook yetkilileri bir arkadaş onayı gerçekleştiğinde, hede hödö ile arkadaş oldunuz diye bildirim yolluyor? Ee biri silince de yollasa ya, ya da bazı gençler zevkten sabah açıp gece hesap donduruyorlar. Onu da bildirsin mesela. Ne bileyim öyle kafama takıldı.

Yazılarım çok uzunmuş, öyle duyum aldım. Onla ilgili bir anket hazırlıyorum şimdi, size zahmet bir oy atarsanız sayfanın sağ bölümünde en üstte görebilirsiniz.

Haydi iyi akşanlar.

7 yorum:

  1. berbat seçeneği nie yokta mükemmel ya da oha seçeneği var (ccc canım bi yazı yamak istedi aklıma bu takıldı :)))ccc )

    YanıtlaSil
  2. "hadi lan ordan" var ya? ona basaydın madem. ccc inci ccc

    YanıtlaSil
  3. belli zaten ölesine yazdıgın...

    YanıtlaSil
  4. Adsız arkadaşa geliştirici yorumundan dolayı teşekkürler. Başlıkta yazıyordu gerçi ama olsun, var olsun.

    YanıtlaSil
  5. çok boş insansın..

    YanıtlaSil
  6. sende çok cesaretlisin, götün yemediği için kimliğini ifşa edemiyorsun o kadar cesaretlisin, düşün.

    YanıtlaSil
  7. okuma lan o zamann davar! sana daa çok kayardım da senin gibi çok aslan var etrafta cicim..hepinizi de iki çift lafla eğitemem ki AAaa :DD

    YanıtlaSil

Sayın Seyirciler !